Klachtenformulier HSU Horeca Uitzendbureau

HSU Horeca Uitzendbureau investeert dagelijks in het behouden en vergroten van de kwaliteit van haar dienstverlening. Toch kan het eens voorkomen dat je niet tevreden bent over de door HSU geleverde kwaliteit.

Dit kan gaan om: de kwaliteit van de geleverde medewerker(s), kleding van de medewerker(s), de planning, de communicatie met de vestiging van HSU of de administratieve afhandeling van deĀ  geleverde diensten.
Heb je een klacht in het weekend of in de avonduren, dan kan je direct de vestiging bellen waarop de klacht betrekking heeft. Zij kunnen direct actie ondernemen om je klacht op te lossen.
Heeft je klacht geen grote urgentie of wil je graag je klacht bij de directie van HSU melden, dan kan je deze via onderstaande velden versturen. Je klacht komt dan altijd direct bij de directie terecht.

HSU zal na de ontvangst van je klacht, telefonisch contact met je opnemen en samen met je een oplossing vinden.
De directie van HSU is tijdens kantoren telefonisch bereikbaar op nummer 088- 53 63 300.

  • Vul a.u.b. uw e-mail adres in.
  • Op welke nummer bent u het beste te bereiken?
  • Omschrijf in het kort wat voor klacht u heeft.